Direktlänk till inlägg 7 november 2012

Den 7 November redan! puuh, vad tiden går..

Av maartiina - 7 november 2012 23:25

Nu har jag försökt blogga från mobilen i flera dagar och ser att mina inlägg inte har publicerats, så nu bloggar jag från datorn ist.. :)


Igår gjorde jag inte många knop här hemma, plockade in den rena tvätten på sin plats, läste för de mesta och var ute med mina fyrbenta älsklingar på promenader. Sen blev de några avsnitt av Andra Avenyn med. :)


Idag har jag jobbat några timmar vilket var riktigt skönt nu efter den långa ledigheten. :) Sen blev de ut med hundarna på kvällspromenaden och nu ligger jag i sängen. Har fixat lite med bloggen igen, skaffat gästbok och andrat lite på utseendet. Ni som är inne kan väl skriva något i gästboken.. :) Ska försöka bli bättre på att uppdatera, men har varit lite mycket nu igen på sista tiden, men nu går allt åt rätt håll igen.. :D Vilket känns sjukt underbart. <3


Har tagit massa nya bilder men dock på mobilen, så när appen börjar att fungera som den ska så kommer jag att visa några av bilderna här.. :)


Nää, om man ska försöka sova kanske, eller om det blir att läsa några rader innan man släcker. Just nu läser jag andra delen Av E.L James triologi, mycket bra böcker måste jag säga, mycket sex och så men det är ju bara roligt tycker jag.. :P hehe..


Nehe, det var nog allt för denna gången, så ses vi snart igen!

Ha det bra tills vi ses igen!


Kraam på er! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards