Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av maartiina - 29 oktober 2012 11:06

Efter en ganska händelserik helg med fest och bravader så lägger jag den bakom mig. Hade riktigt roligt på halloween festen till allt spårade ur. Men ännu en sak som inte ska få påverka mig mer, valt att förlåta och gå vidare.


Idag blir det att gå till frissan och göra sig till människa igen och sen efter det så blir det att bege sig till jobbet. Fick hoppa in istället för Johanna, hon skulle vara hemma med sin dotter som blivit sjuk. Nu blir det att fortsätta kolla på Skilda Världar volym 8 och bara njuta av denna dag.


Längta enormt till på torsdag då min älskling kommer hem igen. Han gör mig så otroligt lycklig.


Sen har jag ju läst ut femtio nyanser av honom, rekomenderar den starkt till er tjeje/ kvinnor som älskar att läsa. Nu har jag börjat läsa Hypnotisören av Lars Kepler. Mycket intressant bok de också. :)


Nja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men hoppas att ni får en toppen dag iaf. :D


 


Avslutar detta inlägg med en bild på min älskade familj som jag älskar mest av allt på denna jord! <3

Ovido - Quiz & Flashcards