Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av maartiina - 16 oktober 2012 13:13

Vad ska man hitta på denna lediga dag?!?!

Jag har druckit kaffe i min ensamhet, inte lika trevligt som när man har någon att prata med. :)


Så blir väll att sitta här och kolla om man kan hitta intresanta bloggar att följa ist.. Finns ju en del som jag följer redan men vill gärna hitta fler. ;p Vet jag har inget liv, haha.. :p


Har varit ute med mina fyrbenta töser på promenad i skogen, där var de ju ABSOLUT inte lerigt nädå, * suck* töserna klagade då inte. Men de gjorde matte. ;) Men men , ibland får man bita i de sura äpplet som flickan sa.


Sitter nu och funderar på vad man ska göra resten av de timmar som är kvar på dagen?!? Hmm, blir nog garantera några av sitt av Andra Avenyn eller Gilmore Girls och fortsätta läsa stjätte boken av serien House of Night. Jaa, Detta var ju lite om min lediga dag. Men i morgon kör vi på jobb igen, ska bli skönt. :) Hatar att vara ensam hemma, men de blir ju så när man har en sambo som jobbar ute, men jag ser de positivt, vi får sakna varandra och vi tar mer vara på tiden tillsammans när han är hemma. Saknar älsklingen grymt mycket men inte långt kvar nu tills han kommer hem. :) Hoppas tiden går fort nu!! :D


Önskar er alla som tar er tid att läsa detta inlägg en riktigt trevlig dag!


* Glöm dina bekymmer, för i morgon kommer nya *

Ovido - Quiz & Flashcards