Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Bloggar via mobilen..

Av maartiina - 16 maj 2012 12:50

Efter duschen och promenaden med hundarna, så sitter jag i soffan och slappar. Fick ett ryck igen och kolla på Ronja Rövardotter. Fattar inte, jag älskar den filmen och det har jag gjort sedan barnsben. Nu blir det snart att fylla en mugg med té igen och avnjuta den till filmen. Blir helt varm inombords av denna underbara film. Snart blir det att cykla till jobbet för ett kvällspass. =) Och sen inatt kommer min älskling hem igen! <3 Ska bli så underbart att få träffa honom igen. <3 Nä nu får det bli té och göra sig klar för jobbet! Förresten jag har börjat med att bygga upp min självkänsla och med min hjälp läser jag Mia Törnbloms böcker. De har gett mig en annan syn på mig själv, visst jag är långt ifrån färdig men jag är på väg iaf. Jag kan rekommendera att ni läser hennes böcker. Läs också hennes självbiografi också. Nä, men nu får jag sluta skriva. Önskar era alla en riktitg bra dag. Beklagar detta röriga och hoppiga inlägg. KraamKraam <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards