Alla inlägg den 4 maj 2012

Av maartiina - 4 maj 2012 11:09

Då välkomnar jag förkylning och feber.. * suck* Aja, det hindrar inte mig från att jobba iaf.. =) Idag blir det att jobba mellan 14.00 -21.00 som det ser ut nu iaf. Men vi får väl hoppas att alla gäster kommer lite tidigare. =)

Jag hoppas tiden går fort iaf, för jag kommer att vara dö när jag kommer hem. Men ska bli skönt att få vara lite ledig så man kan kurera sig. Jag ska egentligen inte klaga jag har ju bara åkt på förkylning, men när det känns som om man ska nysa ut hela hjärnan, då är det inget vidare. Men men, det finns de som har de värre så jag ska vara glad ändå.


Nu blir det att fixa sig innan det är dags att bege sig till dagens arbetspass, och se om man hinner ner en snabbis på stan med innan, men det är väl ingen risk. haha. Ja ni får ha en toppen dag alla ni som är inne och läser detta trissta inlägg.. Men det blev ett inlägg iaf.


Ni får ha det toppen!

KraamKraam..

Ovido - Quiz & Flashcards