Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Söndag 6 maj!

Av maartiina - 6 maj 2012 18:49

Själv vaknar klockan kvart över sju och bestämmde mig för att gå upp ur sängen vid åtta, kunde ju ändå inte somna om. :(

Gick in och väckte sambon kl tio så han ska kunna somna en stund innan han beger sig i väg till Norge för en veckas jobb.. När Robban kom upp så blev det en lång promenad, vi gick för att hälsa på Robban, Madde och lilla Tuva, men det var tyvärr inte hemma så det var bara att bege sig hemmåt igen, kan säga att det var sjukt jobbigt att gå långpromenad, blev lika anfådd som jag blir om jag springer.. * suck* Hoppas verkligen denna förkylning försvinner snart..


Efter att vi kom hem från promenaden blev det att äta lite, sen gick Robban upp till Crille (hans lillebror).. Då blev jag lite nerstämd, och började tänka på att han skulle åka till Norge inatt, började gråta, så bestämde mig för att lyssna på musik och städa lite även om jag var slut i kroppen. Dammsugningen lämnade jag till Robban.. Såå nu har jag kollat på ett avsnitt av I huvudet på Gynning också.. Hon är ju helt underbart virrig den människan, men men.. haha* Sitter och snackar om sex med barn, det är ju inte något man själv skulle göra om man ska sitta barnvakt åt främande barn.


Nu blir det nog att göra lite té och sen bara mysa med älskade Robban, usch, kommer blir så sjukt ensamt och tomt här hemma nu.. Men han kommer ju hem igen..


Ja, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha.


KraamKraam.. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards