Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Liye tankekaos!?!

Av maartiina - 29 mars 2013 13:00

Japp, som rubriken säger så har jag lite tankekaos om allt just nu.. Men har hört att ibland måste hjärnan få spela ett spratt med än för att man sedan ska kunna stoppa det utan problem, vilket jag precis gjort. Ibland har jag svårt att skilja på fantasin och oroskänslor och de som är verklighet.. Detta gör mig frustrerad, arg och ledsen. Men när man väl börjar tänka på allt som verkligen händer i nuet så mår jag mycket bättre, blir glad och varm inom mig. Man måste försöka hitta anledningen till varför de är som de är just nu. Att om de är en person tillexempel som alltid har hört av sig som helt plötsligt inte hör av sig varje dag, så kan min hjärna börja spöka och sätta spinn på allt.. Men i själva verket så är de så att personen har haft mycket att gör och inte haft tid, inte att den slutat höra av sig för att jag gjort något eller för att den inte vill ha något med mig att göra längre. När man kommer till insikt med att allt inte handlar om en själv, att man själv inte har skulld till att en annan person inte hör av sig, då kan man gå vidare med tankarna. Att se att det finns en helt logisk förklaring. Då vet man att man har lyckats.

Lite rörigt inlägg kanske, hoppas att ni förstår vad jag menar iaf. :)

Nu blir de att byta om till jobbet och ta ut bäbisarna på en snabb promenad.

Önskar er alla som läser detta inlägg en riktigt bra dag! :) kraam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards