Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

Första inlägget..

Av maartiina - 21 mars 2013 22:32

Detta är första inlägget från surfplattan jag har införskaffat. :) Det är en sony xperia s table, samma märke som min mobil är ju nöjd med den så.. ;)

Jag har blivit sjuk igen :( börjar bli en aningen trött på detta, så ska ta kontakt med en läkare och se vad detta kan bero på. Allt har typ gått utför sedan jag hade lunginflammation. Har varit sjuk en gång i månaden sedan jag hade det. Inget roligt alls, så lika bra att kolla upp de så man får en förklaring på varför de blivit så här.

Har legat till sängs i två dagar, första natten hade jag feberfrossa från helvetet, andra natten fick jag hostan från helvetet ist.. Min älskade man kom in med den stor mugg med te till mig. Han sa att de skulle hjälpa mig att få sova lite, och framförallt att han skulle få göra det. :)

Ikväll blir de varmamackor med älsklingen och hans bror som bor en trappa upp.. Han är här istortsätt varje dag.. Tur man börjat vänja sig vi det.. hihi.. :) Nää, om man ska förbereda mackorna så inte älsklingen behöver göra allt.. :)

Ni får ha det bra, så hörs vi snart igen..
Over and out! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards