Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Hmm, vad ska man hitta på??

Av maartiina - 14 mars 2013 19:10

Japp, precis som rubriken säger: Vad ska man hitta på?!? Sitter i köket och har allmänt tråkigt.. Älsklingen sitter i tv-rummet och spelar xbox med en kompis så där går ju ite sitta.. Läsa bok är jag inte sugen på heller.. Blööö..  *suck*


I morgon är det dags för att jobba igen. :) Ska bli skönt, då jobbar man sju dagar sen ledig i sjudagar. Börjar dock senare på Måndag då jag ska till sjukan.. :/ Hoppas de går vägen.. Men det gör det garanterat.. :)


Vad har jag gjort idag.. Jag körde Älsklingen till gymmet, sen var jag hos grannen och drack kaffe, sen blev de promenad och kaffe igen.. Ja som ni ser så har jag inte gjort ett piss idag egentligen.. Börjar bli smått irriterad, så kanske dags att äta lite.. Såå inte sambon får ta allt förmycket skit.. ;)


Nää, det får nog räcka för idag, bara gnäll ändå, inget roligt för er att läsa.. Gnäll Gnäll Gnäll..


Hoppas ni får en fortsatt bra kväll iaf.


Kraam på er! :)

 
 
Cecilia

Cecilia

15 mars 2013 10:24

Tack så hemskt mycket för din kommentar! :) Roligt att man kan inspirera andra.

Kämpa på du också, det finns så mycket i livet som är värt mer än att vara ledsen/deprimerad/arg osv.

Ha en underbar helg!

Kram Cecilia

http://www.ceciliadarling.se

maartiina

29 mars 2013 19:41

Det ska jag göra! :)) ha en toppen helg du med.

Glad påsk! :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards