Alla inlägg den 30 september 2012

Av maartiina - 30 september 2012 09:43

Ja då är det den sista september redan, vart tar dagarna vägen.?

Varit vaken sedan innan sju idag, för rottisen var lite nödig, stackarn.. =( Nu blir det att hoppa in i duschen för att se om man kan bli människa.. =)


Sen vet jag inte om man ka skratta eller gråta, trodde inte de fanns så korkade människor.. Vissa behöver verkligen tänka igenom de beslut de tar, mer än en gång. För har man inte problem så skapar men dem. Det är skrämande.. Skulle för allt i världen inte få för mig att göra som dessa människor. Nämner inga namn så är det ur världen, men jag säger det igen, faan tänk gärna mer än en gång innan in gör något, för de kan få koncekvenser som man aldrig kommer att reda ut.


Bara kände att jag var tvungen att skriva av mig lite, för är så irriterad.


Nu blir det att hoppa in i en varm dusch, så man kan känna sig som människa igen. och nu lägger jag mitt irritationsmoment bakom mig.. =) Ni får ha en toppen dag!


KraamKraam

Ovido - Quiz & Flashcards