Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Behöver bara skriva av mig!

Av maartiina - 22 november 2012 11:18

Jag vet inte vad jag ska säga eller göra just nu, allt känns bara skit. Känns som alla försöker ersätta mig på något sätt! Vet inte varför jag reagerar som jag gör, är väl bara min känsla av att inte räcka till som får mig att känna som om alla ersätter mig. Varför kan jag inte bara släppa de?!? Vill inte vara så är, jag vill vara alla till lags men jag kan inte, jag måste få tänka på mig själv, och nu har jag valt att dra mig undan för att få respons tillbaka, att folk ska börja höra av sig till mig, att folk ska komma hit och hälsa på, men ingen verkar ha tid för att komma hit. Visst jag valde att flytta men ska de kännas som ett straff för de. ( Nu gäller inte detta alla, för har vänner som kommer hit och hör av sig) Men de jag vill är att mina "Gamla" vänner och familj ska förstå att de är lika jobbigt för mig att sätta mig på ett tag och åka till småland som för dem. Men hallå! Jag har bott i Mariestad snart 4 år, och mina föräldrar har varit här en enda gång sedan jag flyttade. Det gör jävligt ont att de inte kan ta sig hit, känns inte som om man betyder ett skit. Men visst jag valde att flytta men tycker inte de är en anledning till att de skulle bli så här. Och mina vänner i småland har jag inte hört något ifrån på jag vet inte hur länge, visst jag har inte hört av mig heller, så jag ska väl inte klandra dem för de, men om man hade saknat en vän som mig hade de väl hört av sig någon gång?!?! Men men.


Skickat ett sms till min biologiska mamma, hon fick en strok för några år sedan och fick problem med tal och nersatt rörlighet på höger sida, saknar den tiden då vi umgicks och äntligen fått tillbaka kontakten igen, och sen hände detta med henne. Saknar henne så otroligt mycket. Om du läser detta Mamma så ska du vetat att jag älskar dig! Och att jag önskar att vi hade fått bättre kontakt, vet att jag inte har varit den bästa dottern, men jag vet iaf att du älskar mig även fast vi haft våra stunder. <3


Jag har nog valt att blunda mycket under alla år, men har väl börjat inse att man inte kan vara alla till lags längre för att orka med att leva själv, därför har jag väl satt mig i denna sits själv av att ingen hör av sig längre. Men de var ju ett sätt för mig för att se om man var mer värd än att man bara var ett bollplank, som man kunde höra av sig till när man hade de jobbigt, eller som man umgicks med när inga andra kunde?!? Men men , jag har så mycket att glädjas åt i mitt liv också, jag har träffat nya vänner, har ett fast jobb och en underbar pojkvän och våran lilla familj som jag älskar mer än någonting annat. Jag lever mitt liv till fullo och jag trivs mycket med mig själv, mer än vad jag gjort innan, visst sen har jag svackor men vem faan har inte det?!?


Ja, detta inlägg var bara för att jag kände att jag behövde resna mina tankar och funderingar lite.

Nu blir det snart duschen och ut med mina fyrbenat älsklingar på en promenad, sen blir det att jobba några timmar också. Efter jobbet får jag äntligen träffa min älskling igen, ska bli så underbart. Hoppas ni får en bra dag och en fantastisk helg, själv är jag ledig nu mellan fre - tisdag, ska bli skönt att tillbringa en hel helg med min älskling, undra vad helgen har att erbjuda.


Over and Out!

Kraam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards