Alla inlägg den 29 januari 2012

Av maartiina - 29 januari 2012 03:37

Heej!


Jag har haft en riktigt bra dag!  :)

Det börjar med att jag vaknar halv sex och ser att det är tomt på platsen berdvid mig, jag knallar upp, går in i tvrummet och ber sambon följa med att lägga sig, men han protisterar och säger att han inte är trött. Men han ger med sig och kommer och lägger sig också, det tar fan inte mer än två röda så ligger han och snarkar. Själv så kunde jag inte somna om, men efter några om och men så, men då är det bara det att klockan ringer och det är dags att bege sig upp. Men smart som jag är så så trycker jag på fel knapp så klockan snoozar inte. Så det blev att stressa iväg till jobbet, men kom i tid som tur var. :)


Efter jobbet så blev det att promenera hem, väl hemma blev det en promenad med hundarna och käk.

Vid ca sju tiden kom Lina och David.

Eftersom jag var trött och skulle köra men dem sedan så köpte Robban med sig tre stycken energi drycker som jag drack två stycken av, kan säga som så att fan vad illa jag mår nu! :(

Medans grabbarna spelade Forza 4 så kollade jag och Lina på några avsnitt av unga mödrar, men de tröttnade vi snabbt på så vi valde att kolla på Eclipse istället.

En mycket trevlig kväll tycker jag! Det måste vi snart göra om! :D

Nu blir det aldelles strax sängen för min del iaf. Hoppas ni har haft en lika trevlig kväll som jag! :)


God natt! <3



Ovido - Quiz & Flashcards