Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Lugn och trevlig midsommar igår.

Av maartiina - 23 juni 2012 15:42

Precis som rubriken säger så var det en väldigt lungn och trevlig midsommar igår, vi var hemma hos Robbans storebror och hans familj. Som vanligt så var ju kameran med så det blev en hel del kort på lille Liam. =)

Vi grillade och åt god paj, sen blev det soffhäng med chips och jordgubbar. Var riktigt skönt med en lungn midsommar. Jag var avslappnad för en gångs skull, var inte tvungen att gå på helspänn hela tiden viket jag tycker var en befrielse från mina axlar. =) Stort tack till Älsklingen, Crille, Björn, Helen & lille liam för en riktigt bra kväll. Och hundarna så klart, de var med och fick springa runt och busa.


kvällen blir lugn idag också, blir nog att umgås med John & Mirelle. (Hoppas jag på!! )

Vi var iväg innan med hundarna så de skulle få springa av sig riktigt, men då kom världens regnskur så de blev att åka hem igen. =( Men vi gör ett nytt försök när det är uppehåll. =)


Nää nu blir det nog att lägga sig och läsa i första delen av House Of Night : Vampyrens Märke. Super bra bok, så nu har jag varit och köpt alla i den serien. =)

Lite dumt kanske men måste ju ha något att göra när älsklingen är i Norge på veckorna. =)


Avslutar detta blogg inlägg med några bilder från går dagen! =)

Ha det bäst tills vi hörs igen! <3


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards