Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Glad midsommar på er!

Av maartiina - 22 juni 2012 15:17

Nu har vi vrit och fixat sambons dator så han kan ha med sig sin. =) Så nu kommer det att komma upp bilder och lite mer inlägg från mitt håll, nu när han inte behöver min dator med sig.


Idag ska vi ut till Älsklingens bror och hans familj och grilla och bara ha en lungn och härlig midsommar. Blir väl jag som får köra hem ikväll antar jag. Har väl egentligen ingen lust med det får gå..


Blev ledig hela helgen från jobbet, sånu blir det massa mys och umgås med sambon, nästa helg åker vi ner till småland på dop, och jag får äntligen träffa familjen igen. =D Har inte varit där sedan jul förra året, så är på tiden att åka ner nu.


Veckan på jobbet har varit riktigt bra, haft och göra, varit lite trassel men det har varit en toppen vecka ändå. Men finns ju faktiskt gränser på vad man ska ta och göra, visst att man har hand om toalett städ och så. Men när det kommer folk och säger att jag ska rengöra toaletterna efter att de har varit där och Skitigt bara för att det tycker att det är äckligt, då är det fan något som är allvarligt fel tycker jag. Bara för att jag har de som en av mina arbetsuppgifter så kan de fan ta borsten som står bredvid toalettstolen och gno rent själva, jag tycker fan det är vidrigt ag också.. Jaja, nog med klagande om detta.


Nu blir det att tömma kameran och fixa den tills vi ska åka.. Ni får ha en toppen dag och kväll!

GLAD MIDSOMMAR... =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards