Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Lediga dag!

Av maartiina - 23 november 2011 18:42

 

(Bilden tog jag förra veckan)


Heej!


Idag har jag varit ledig hela dagen, har inte gjort jätte mycket idag bara tagit det lungt. Sitter och funderar på om man ska ta en kvälls promenad med hundarna efter jag skrivit av mig lite här.


Sen väntar jag på att grannen ska höra av sig, ska fotografera Elias och Sandras systerdotters lilla dotter. Ska bli kul och se om det blir några fina kort. :)

Sandra och Andreas blev ju nöjda med några av de kort jag tagit på underbara Elias iaf, så då hoppas jag att jag lyckas få några bra kort denna gången också.


Var inne hos Sandra tidigare idag, Elias har blivit så stor, han har fått två tänder och han vänder sig själv från rygg till mage. :) Det märks att det var ett bra tag sedan jag var och hälsade på dem nu, även fast vi bor dörr i dörr. Men det blir ju så när man har mycket med jobb och sen vill man ju ha lite tid med sambon och djuren också. :) Framförallt nu om det blir så att han ska jobba borta på veckorna framöver. Kommer blir sjukt tomt här hemma då. :(


Nää nu får det bli en promenad så man piggnar till lite, blir att kolla på film innan det blir dags att skalla kuddarna. Ska kolla på Bonde Söker Fru med ikväll hade jag tänkt. :)


Hoppas att ni får en toppen kväll!

Kraam på er!


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards