Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Natten 19/11-11

Av maartiina - 20 november 2011 01:33

Min dag i dag har bestått av ca 3 timmars jobb. :) När jag kom hem så la jag mig i soffan och mös med sambon. Sedan blev det mys med underbara Dixiefis, hon låg med mig i soffan och kollade på Lejonkungen. :D


Nu är jag ledig tills på tisdag, ska bli skönt. Har varit ledig ca 2 dagar på 3 veckor. Känns nu kan jag säga, så det är behövligt att få vara lite ledig nu. :) Men jag klagar inte, trivs bra på nya jobbet, träffar underbara människor varje dag. Arbetskamraterna är urgulliga. :)


Min kväll betår av god mat, film, massa godis, sambon, och vi har besök av sambons lillebror. Min lördags kväll kan inte bli mkt bättre. ;)

Nu blir det att titta på när bröderna spelar xbox 360. :D

Sen blir det sista kvällspromenaden med hundarna, men den överlåter jag till sambon.


Är grymt sugen på att köpa volym 2 och 3 av skilda världar nu! Måste bara ha dem. :) Men det får bli min egna julklapp till mig sen. ;)


I morgon blir det att försöka greja hemma om man orkar vill säga. Hoppas att orken finns där i morgon. Vet ju hur det brukar bli när man planerar att man ska göra något här hemma, kommer tyvärr alltid något annat ivägen.


Nää, nu ska jag försöka vara social de sista innan jag tackar för mig idag. Ska faktiskt bli skönt att kassta in handduken och skalla kudden. :)


God natt! Kraam på er alla som tog er tid att läsa detta ointressanta inlägg!


   

Bjuder på två bilder idag med! Min älskade bäbis Dixie! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards