Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Hmm

Av maartiina - 14 november 2011 06:59

Ännu en natt som jag drömt konstigt och sovit orolig. Skulle egentligen varit ledig, men när en arbetskamrat blir sjuk så ställer man givetvis upp. Så nu blir det att tagga för första passet sen hem och då taggar vi för andra passet! Detta kommer att bli kalas. Efter sista passet så blir det att umgås med sambon innan det blir dags att sova igen. Måste ju ladda batterierna för jobbet i morgon. Ni får ha en toppen dag alla som läser detta!Kraam :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards