Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Fortsättning av det förra inlägget!

Av maartiina - 16 september 2011 23:11

God kväll!


Nu blir det alldeles strax sängen för min del, jag ska upp och jobba i morgon. Nu vet jag vad sambon kommer att ägna sig åt på dagarna och kvällarna hedan efter, så nu kommer jag väl inte få se röken av honom. =( Han har gått och köpt sig ett xbox360 jippie, eller vad man nu ska säga. (Hoppas jag kommer att få spela de spel jag gillar någon gång.)


Jobbar mellan 10-13 i morgon, ska bli skönt. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, om jag inte är allt för trött vill säga, hoppas verkligen förkylningen ger sig snart. För hatar att vara sjuk, inget roligt alls.


Ska nog lägga mig och läsa lite nu innan jag släcker, ska nog kolla lite på aftonbladet med, se vilka sjuka människor det finns. Var ju någon idiot som hade lämnat sina sju hundar själva i två veckor bara för att han skulle ut och resa, när han hade kommit hem så, hade hundarna anfallit ägaren och käkat upp honom, och två av det andra hundarna. Är fan rätt åt honom, man lämnar inte hundarna utan att man har en hundvakt. Men det finns idioter till allt tydligen.


Aja, detta inlägg blev ju inte mer intresant än de förra, men men . Har ju skrivit idag iaf. Hoppas att det kan komma upp något intresant att skriva om snart. För nu känns det bara som om man skriver för att man inte har något annat för sig. Men det spelar ju ingen roll egentligen, skönt att bara skriva av sig lite.


Nää, nu säger jag god natt gott folk!

Ni får sova så gott!

Nattinatti!  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards